degerogard

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Alexandra Lindström - 21 oktober 2011 21:13

Jaha, vilken dyr utflykt det blev... Dyrt inträde, dyr parkering, dyr mat, ojoj stackars plånboken... Men jag blev en förebild rikare och kunde jämföra och bestämma mig för vilket företag vi ska beställa stallinredningen ifrån, så får väl se det som att resan betalade sig ändå. Även om ullaredsbesöket försvann längre bort i fjärran... :P


Vi hann med båda föreläsningarna, Säker häst och Förverkliga ett lönsamt hästföretag, som Katrin från Ursprungskällan höll i.  


Stellan satt med på båda han också, och vart nog nästan mer taggad än vad jag blev, men roligt att han fick höra fler prata i liknande termer och budskap som mamma och jag gör! :) 

Somliga hade nog haft en tidigare morgon än vi ;)


Fanns lite hästar att titta på... 
   

och kossor, fast på denna bilden är det tjurar, men ni fattar vad jag menar...  


Idag har jag bara försökt kurera mig, förkylningen blev värre igen efter utflykten. Fy vad det är tråkigt att gå omkring med hosta, ett huvud i storlek med globen och rinnande näsa... Till på köpet har en visdomstand fått för sig att den ska upp, så usch vad jag tycker synd om mig själv stundtals... :P


Jag har varit jätteridsugen men totalt utan ork i flera dagar nu, men imorgon då SKA jag upp på hästryggen det har jag bestämt mig för nu! Och hör sen.


Lite fredagsmys med föräldrarna innan sängdax. Pappa har gjort te till mig. :)


/Alexandra

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards