degerogard

Alla inlägg den 4 oktober 2011

...

Av Alexandra Lindström - 4 oktober 2011 20:32

Idag har vi haft besök här, Carola var förbi på fika. Efter det var mor och jag nere i Lenhovda och hämtade mammas förnyade körkort och köpte mer torrmjökspulver så jag kunde göra mer "falsk kalvdans". Det kan varmt rekommenderas, har ätits mycket av den varan här nu sista veckan eller så, kalasgott!


Jag hoppas på en riktig frostknäpp och lägre temperaturer snart så knott-perioden kan vara över för denna gång. Fortsätter det i den här takten kan inte föräldrarna mina komma upp och hälsa på i östergötland i helgen eftersom Fjarki (och Viddi för sällskapets skull) behöver komma in om nätterna så länge det är knott ute...


Idag saknar jag min lillasyster... (Hon är den längre av oss :P) :

   

"Family is a circle of love and strength. Every joy shared adds more love. Every obstacle faced together makes the circle stronger." - unknown


/Alexandra

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards