degerogard

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Alexandra Lindström - 1 oktober 2011 18:40

Idag har jag varit ensam med hundarna här hemma, mamma och pappa åkte till halmstad vid 6 tiden i morse för att hämta hem halm till hästarna inför vintern. Men sysslolös har jag inte varit, städat loge och foderbord inför avlastningen av halmen, lagat staket, flyttat hästar och bytt grindhandtag är lite av vad jag sysslat med.


Viddi tyckte inte han såg vad som hände med alla maskiner tillräckligt bra, men problemlösare som han är ställde han sig på en "pall"! Man kan beskylla honom för mycket (då tänker jag mest på sånt som snyggast i hagen och liknande, han hittar inte på hyss..), men inte för att vara dum inte! Frågan är väl om han är för smart för sitt eget bästa så han börjar öppna grindar och boxdörrar snart... Det har vi varit med om förr, mammas gamla Donna och min gamle Blesi var kända för sådan intelligens ;)


 

Vacker är han vår stolthet, Viddi från Degerö :)


Nu ska jag köra till Åryd och hämta hem pappsen. Sedan blir det lördagsmys med räkcocktail! :D


/Alexandra

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards