degerogard

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Alexandra Lindström - 6 november 2011 07:55

När Ebba var i stallet i torsdags så red hon fritt. Hon började med att rida Harras och gjorde hoppövningar...

 

Sen red hon Fjarki barbacka runt ovalen.

 


Igår åkte vi till Astrid Lindgrens värld och gick på höstmarknaden. Stellan, Anton och Emil mötte upp där och jag åkte med dem hem. Vi stannade i Gamleby och handlade med oss pizza hem, så hade grabbarna och jag myskväll medans vi väntade på att Stellan skulle komma hem från Ladugården. En mysig dag, bilder kommer så fort mamma lagt upp några på facebook som jag kan låna... Glömde min usb-kabel hemma i småland tyvärr.


Idag ska vi åka in till Norrköping och byta magnettavlan som skulle sitta i Antons rum, det saknades en upphängningsanordning till den... Eventuellt står skor på inköpslistan också. I eftermiddag blir det utomhusjobb, löven ska krattas upp bland annat. :)


/Alexandra

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards