degerogard

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Alexandra Lindström - 3 november 2011 09:44

Något besök hos kören i måndags blev det inte. Jag jagade Stina på mobilen en halvtimme innan övningen brukar börja, för att höra om hon ville bli upphämtad, men inget svar. Så jag sätter mig i bilen för att möta henne där istället, och lagom tills jag passerar 50-skyltarna i byn så ringer Stina och säger att övningen är inställd... Våra kamrater har ju höstlov! Så, så gick det med det. Bara att köra hem igen. Väldigt synd när vi väl var hemma nästan allihop...


Besöket hos Madde blev av iallafall. Stina plockade upp mig strax efter 14.30 och jag vart hemma igen ca 17.30 Hästarna ville ju komma in. Återigen bjöds det på go'fika och kikades runt på ommöbleringen och de nya husdjuren... Råttan gick väl ann, men ormen är jag inte värst förtjust i!

Några nya bilder blev det inte, men bjuder på en gammal bild från den tiden när vi gick på högstadiet ihop. Minnen.

Överst: Madde och Jag

Nedan: Stina

 


Idag kommer Ebba till stallet. Får se vad vi hittar på, men jag har en plan.

Ett nytt gästinlägg från Lisa är på gång, så håll utkik! :)


/Alexandra

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards